Chceli by ste vedieť, čo je hodnotné pre vašich zákazníkov, aby vám za to ochotne zaplatili?

Iba prieskumom zistíte, čo verejnosť osloví a na základe toho sa môžete pustiť do propagácie.

Komplexne vzdelávanie

Neplytvajte peniazmi na málo efektívnu propagáciu.

Propagácia bez prieskumu, reklama bez prieskumu, vypustenie nového produktu na trh bez prieskumu – to je len triafanie naslepo a môže vás to stáť množstvo zbytočne vyhodených peňazí. Správnym prieskumom zistíte, aký typ služby alebo produktu považujú ľudia za dosť hodnotný na to, aby vám zaň zaplatili. Ak budete pracovať bez prieskumov, môžete zbytočne vynaložiť na propagáciu tisíce bez adekvátneho efektu. Inak povedané, s prieskumami by sa vaše výdavky na propagáciu rátali v stovkách, no zisky v státisícoch.

Prieskumy

Kurz je určený pre marketingových pracovníkov, ktorí majú na starosti robenie prieskumov a marketingových aktivít, prípadne pre majiteľov firiem, ktorí si tieto úlohy zatiaľ zabezpečujú sami. Tento kurz vás naučí ako správne robiť prieskum trhu, ako vytvoriť tie správne otázky do prieskumu, vie koho má osloviť, ako má získané informácie vyhodnotiť a použiť výsledky prieskumov na to, aby zvýšil obrat a príjmy firmy.
 

Prečo si vybrať tento kurz

01

Praktické princípy a zásady pre prípravu, realizáciu a vyhodnotenie prieskumov


Všetko, čo potrebujete vedieť na to, aby ste si už počas kurzu dokázali pripraviť a zrealizovať prieskum a vytvoriť na jeho základe koncept vašej propagácie.

02

Prečo sú prieskumy životne dôležité


Ak si myslíte, že prieskumom iba zbytočne otravujete vašich zákazníkov, ste na veľkom omyle. Ak sa snažíte stále iba propagovať a ponúkať vaše produkty, rýchlo pochopíte, že úprimný rozhovor s vašimi zákazníkmi vám prinesie oveľa viac. Nie je však prieskum ako prieskum a veľa záleží od toho na čo sa pýtate a ako je pripravený.

03

Za pár dní získate vedomosti hodné roky štúdia marketingu

Prieskumom, ich technológii a správnemu použitiu v praxi sa v školách venuje veľmi málo pozornosti. A preto ich málo firiem vie robiť skuotčne dobre. Máte možnosť sa to naučiť práve vy!

04

Praktické úlohy a cvičenia ušité na mieru pre vašu firmu

Počas štúdia kurzu si vypracujete základný koncept prieskumov potrebných pre efektívne reklamu vo vašej firme.

Témy zahrnuté v kurze

  • Prečo robiť prieskumy?
  • Z čoho robiť prieskumy?
  • Viete čo je propagácia a aký je jej účel?
  • Čo je to cieľová skupina a ktorá je tá vaša?
  • Ako súvisí propagácia s prieskumom?
  • Ako komunikovať so svojou cieľovou skupinou?
  • Ako využiť znalosť ľudských emócií v prieskumoch a v propagácii?
  • Ako získať tzv. „gombíky“ – čiže tie veci, na ktoré zareaguje vaša cieľová skupina?
  • Ako správne zostaviť otázky prieskumu?
  • Koľko otázok môžete maximálne položiť v rámci prieskumu?
  • Čo je to „posolstvo“ a akým spôsobom odovzdať posolstvo verejnosti?
  • Čo je úlohou PR (public relations)?
  • Ako vyhodnocovať a používať prieskum pre ďalšie marketingové aktivity?

1.
Prečítaj si článok
Sú prieskumy skutočne dôležité?
2.
Prihlás sa na kurz
Prieskumy
3.
Vypracuj si účinnú propagáciu pre firmu, ktorá pritiahne pozornosť zákazníkov

Referencie klientov

Čo hovoria naši absolventi?

Pozrite si výsledky aké dosiahli absolventi našich školení. 96% z nich, pripisuje nárast ich podnikania práve vedomostiam z našich školení.

Myslím, že prínos HCA Slovakia je pre Slovensko nevyčísliteľný. Ak si predstavím, čo spôsobilo vzdelávanie v HCA pre našu firmu, potom v rámci Slovenska je to obrovský prínos, ktorý pozdvihol podnikanie v tejto krajine. Zlepšujete fungovanie organizácii, v ktorých pracuje nemalé množstvo ľudí a hlavne týmto ľuďom ste zlepšili ich život. Škoda len, že títo ľudia o tom vedia tak málo. Myslím, že žiadna škola mi nedala tak dôležité informácie.

  • Ing. Vladimír Vaško, GVP s.r.o.
  • Humenné

Dnešná doba sa veľmi rýchlo mení a kto sa na zmeny nepripravuje, bude to mať veľmi ťažké. Preto sa treba neustále vzdelávať. V HCA Slovakia sme našli funkčné spôsoby, ako rýchlo napredovať.

  • Ján Antal, Agglu Int., s.r.o.
  • Turčianske Teplice

Mne ako majiteľovi aj celej našej firme dalo štúdium v HCA Slovakia veľmi veľa. Najviac oceňujem pravdivé a rýchlo použiteľné informácie. Stačí prísť, naštudovať, zaviesť ich do praxe a výsledky sa dostavia. Vďaka štúdiu sa zvýšila naša tvorivosť a celá firma sa zrýchlila a zlepšila.

  • Peter Vanka, ORIN Slovakia, s.r.o.
  • Zvolen

Dobrý podnikateľ by mal poznať ľudí, mal by vedieť, ako myslia a prečo sa správajú tak, ako sa správajú. Preto by som všetkým podnikateľom odporúčal, aby sa zlepšovali a študovali v HCA Slovakia. Vďaka tomu sa bude lepšie dariť nielen ich firme, ale aj rodine a celej spoločnosti.

  • Michal Homza, PSS SVIDNÍK, a.s.
  • Svidník

Akonáhle som začal študovať v HCA Slovakia, naučil som sa odovzdávať prácu druhým, ktorí to boli zrazu schopní robiť rovnako dobre – ak nie lepšie – ako ja. Firma začala znovu rásť a naše myšlienky sa začali rýchlo a masívne šíriť.

  • Marek Pitoňák, VEGAS Group s.r.o.
  • Poprad

Mojou prvou zásadou je byť o krok pred konkurenciou vďaka správnym informáciám. V našej firme si vždy rýchlo otestujeme, či niečo naozaj funguje alebo nie. A spolupráca s HCA Slovakia funguje. Z mojej skúsenosti sa preto oplatí študovať.

  • Marián Vysoký, AV GAST, s.r.o.
  • Košice

V roku 2011 sa moja firma rozrástla a organizačne som ju nezvládal. Vtedy som sa dostal na seminár HCA Slovakia. V priebehu roka som jednu oblasť vo firme za druhou dal do poriadku. Výkon firmy sa strojnásobil a ja mám viac času na rodinu a koníčky. Preto školenia od HCA Slovakia vrelo odporúčam.

  • Milan Paprčka, CBS spol, s.r.o.
  • Kynceľová

Školenie v HCA Slovakia sa nám veľmi osvedčilo. Naši ľudia presne vedia, čo a ako vo firme funguje, sú viac samostatní a viac sa stotožňujú s našimi cieľmi. Je jedno, čo človek robí, ale mal by sa vždy vzdelávať, lebo potom sa mu pracuje ľahšie a lepšie.

  • Michal Dobrota, L & M interiér, s.r.o.
  • Banská Bystrica

Podnikateľ musí mať prirodzenú autoritu, veľké schopnosti a ľudí, ktorí ho pre tieto schopnosti rešpektujú. Naučiť sa riadiť ľudí je možné a netreba vymýšľať teplú vodu. O tom som veľa študoval a mnoho sa aj naučil hlavne v HCA Slovakia.

  • Ľuboš Regec, TIS Slovakia, s.r.o.
  • Stará Ľubovňa

My sme mali to šťastie, že sme mohli využiť služby HCA Slovakia už pred rokmi. Strašne nás to posunulo dopredu a zmenilo naše rozmýšľanie a pohľad na podnikanie ako také. Všetko sme znásobili minimálne dvojnásobne. Počet zamestnancov, príjem, zisk atď. Mne ako osobe sa zmenil život a želal by som to každému z vás. Bol som niekoľko rokov po veľmi, veľmi ťažkej autohavárií, ktorú som si zapríčinil sám a moje uzdravovanie nastalo aj vďaka ziskom zo školení, ktoré som absolvoval v HCA.

  • Marián GERBOC, GVP, s.r.o.
  • Humenné

Žiadny titul nie je zárukou toho, že sa človek v podnikaní uchytí, iba praktické vedomosti. V HCA Slovakia takéto vedomosti existujú v oblasti obchodu, manažmentu aj výberu ľudí. Preto tam odporúčam študovať.

  • Róbert Zagyi, MARKÍZY, s.r.o.
  • Rimavská Sobota

Bonusy

Celková hodnota bonusov 350 € - Zdarma

Online koučing

Získajte online konzultačné hodiny v rozsahu 2 hodín bezplatne.

200 €

Zdarma

10 tipov pre realizovanie úspešného prieskumu


Obsahuje základné chyby, ktorým sa v marketingu musíte vyhnúť, aby ste dosiahli úspech.

100 €

Zdarma

Predplatné časopisov

Získate predplatné praktických časopisov o manažmente: Úspešní manažéri a Tigroviny.

50 €

Zdarma


Prihláška na službu

Už iba krok Vás delí od cenných informácií pre Váš ďalší kariérny aj životný rast.

Trvanie:
individuálne (2-3dni)

Najbližšie termíny:
23.04.- 25.04.2024 (Banská Bystrica)
03.05. - 05.05.2024 (Košice)
11.06. - 13.06.2024 (Banská Bystrica)

Prednášajúci:
Ing. Katarína Pavlíková, Roman Baláž

Služba je určená pre:
majiteľov firiem, manažérov, pracovníkov marketingu a predaja

Cena:

1 199,- €

bez DPH

!!! POZOR V OBJEDNÁVKOVOM FORMULÁRI SÚ UVEDENÉ VŠETKY KURZY HCA,
PROSÍM ZVOĽTE VAMI POŽADOVANÝ KURZ.